Συμπαράσταση στα θύματα του σεισμού και της ραδιενέργειας στην Ιαπωνία, αλλά και σιωπηλής διαμαρτυρίας ενάντια στα πυρηνικά εργοστάσια όπου γης.


                                  Είμαι εγώ ένας ;

                                         Είμαι μία και μόνη ψυχή;

                                               Όχι, εγώ είμαι ένα πλήθος.

                                                      Ένα ασύλληπτο πλήθος.

                                                               Είμαι γενεά των γενεών

                                                           αιώνας των αιώνων.

                                                     Αμέτρητες είναι οι φορές

                                                που η συρροή όλων αυτών που είμαι

                                            σκορπίστηκε στο άπειρο

                                     για να συγκεντρωθεί και πάλι!

                               Ίσως, αφού στο μεταξύ καώ επί τρισεκατομμύρια

                                        αιώνες στις διάφορες δυναστείες των ήλιων

                                                τα καλύτερα από αυτά που είμαι

                                                           θα μπορέσουν να σμίξουν και πάλι.

                                                                              

Λευκάδιος Χέρν 

Lefkadios Hearn

Κοϊζούμι Γιάκουμο

Εθνικός Συγγραφέας  της Ιαπωνίας

Γεννήθηκε 27/6/1850 στην Λευκάδα από Ελληνίδα μητέρα και Ιρλανδό πατέρα  και πέθανε στην Ιαπωνία 26/9/1903


Στην πλάκα που έστησαν οι φοιτητές του υπήρχε το εξής κείμενο: << Στον Λευκάδιο Χερν, του οποίου η πένα υπήρξε πιο ισχυρή ακόμα και από τη ρομφαία του ένδοξου έθνους που αγάπησε, έθνους που πιο μεγάλη τιμή του υπήρξε ότι τον δέχτηκε στις αγκάλες του ως πολίτη και του πρόσφερε, αλίμονο, τον τάφο.>>


Οι ανταλλαγές μεταξύ των δύο πόλεων Λευκάδας και Σιντζούκου είχαν ξεκινήσει από το Μάιο του 1989 όταν ο διοικητής της Σιντζούκου επισκέφθηκε την Λευκάδα όπου είχε ανεγερθεί η προτομή του Λευκάδιου Χέρν. Στις 12 Οκτωβρίου του 1989 υπογράφηκε η πράξη της αδελφοποίησης μετά από επίσκεψη του τότε δημάρχου της Λευκάδας κ. Σπύρου Μαργέλη στην Σιντζούκου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανοιχτή επιστολή στον Υπουργό Εργασίας για τα προνοιακά επιδόματα

ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΝΕΡΟΜΥΛΟΥ ΣΤΟ ΦΑΡΑΓΓΙ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ